?

Log in

No account? Create an account
 
 
01 June 2014 @ 04:08 pm
!!!!!!!!!!!!!  


NEW CHARMS NEW CHARMS NEW CHARMS!

I'm so excited the PC is making more of these cuties! Looking forward to Ruby/Sapphire since hopefully they'll release even more then... idk! I just feel so blessed that my collection can finally get bigger with new merchandise. I'm gonna have to buy another stand for my charms since these ones will fill it up. :D

Gonna buy two of each set at least; one to keep MIP, one to take the charms off and display. Might get a third Darkrai set so I can have two Darkrai to use as earrings.

Might host a group buy on the community for a couple extra sets since I'd only be ordering charms and then split shipping per charm - obviously I'm paying the most (with at least 17 charms) but it should be cheaper?? Isn't base shipping $8 to US from JP?

Edit: Maybe it won't work? Idk I'll have to do the math when pick up prices are listed.
Tags:
 
 
 
kephkephisos on June 1st, 2014 10:32 pm (UTC)
YAY I was super pleased too! Charms are too cute <3 And Darkrai for you! :D

And YES PLZ Ruby Sapphire charms XD I would buy many many Mudkips :D (Of course they'd do it after I finally got the Mudkip charm!)

I'm going to end up buying them all too I think. :) I didn't get the Genesect set last time but they are all cute this time. (Sorry Genesect ;_;) Do prefer the old or the new style charms? I love how big and chunky the new ones are :3 Tempted to get some to use as an actual keychain but I couldn't choose a single set I don't think! I do have a soft spot for Chespin though so it might be him x3
godudettegodudette on June 1st, 2014 10:52 pm (UTC)
YAY CHARMS! Even if they release RS charms again, I still like the fact that there is a noticeable difference between the older and newer ones. I like the fact that the older ones aren't completely flattened - the metal outline stands out more than the newer ones and its a darker color... but I also like the 'DX' size of the new ones, since they are bigger. :D Bigger is always better, right? (At least for plushies!)

Ugh Chespin is SO ADORABLE. I have Froakie and Fennekin poke dolls but I desperately need to get Chespin. His art is amazing and the pokedoll face... oh it's just precious. <3 He would make super cute earrings!

My first set of charms (rayquaza/kyogre/groudon/master ball) actually went on my keyring for about a month... but I was paranoid about losing them and thought they were going to get scratched up from bouncing around so I stopped that. XD Having two sets of these newer charms makes me less cautious since I have a back-up. :)